Egy tokiói étterem megtiltja a vendégeknek, hogy étkezés közben okostelefonokat használjanak

0

A japán ramen éttermekben ki nem mondott szabály, hogy gyorsan együk meg az ételünket, majd hagyjuk is el az üzlethelyiséget. Egy étteremtulajdonos annyira komolyan veszi ezt a szokást, hogy megtiltotta vendégeinek, hogy evés közben telefont használjanak – írja a turizmus.com.

Kota Kaia tulajdonosa és üzemeltetője a tokiói Debu-chan étteremnek – ami japánul „pufókot” jelent –, amely idén júniusban ünnepli fennállásának ötödik évfordulóját. A levesező tulajdonosa azt tapasztalta, hogy vendégei közül azok vártak a leghosszabb ideig a levesei megkóstolásával, akik a telefonjukat nyomkodták, videókat böngésztek rajta, így több perc is eltelt, mire fogyasztani kezdtek volna – írta meg a CNN nyomán a lap.

Sok helyen ez nem lenne akkora probléma, de a Debu-chan tulaja egy olyan regionális ramen-t szolgál fel, amely szerinte „a türelmetlen emberek számára született.” Az általa felszolgált vékony tészták mindössze egy milliméter szélesek, így nagyon gyorsan nyúlni és romlani kezdenek. E logika szerint pár perc várakozás is rossz ételélményt eredményezhet.

Márciusban úgy döntött, hogy megtiltja a vendégeknek, hogy étkezés közben okostelefonokat használjanak a forgalmas időszakokban. „Amikor az ülőhelyek megtelnek, és azt látom, hogy az emberek abbahagyják az evést és inkább az okostelefonjukat bámulják, szólok nekik, hogy hagyják abba” – mondja Kai.

Forrás: turizmus.com 

Leave A Reply

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com